Spring til indhold

Vi inviterer alle medlemmer af Jerslev Borgerforening til vores årlige generalforsamling, som afholdes den 18. marts 2025 kl. 19.00 på Borgen i Jerslev. Dette er en vigtig begivenhed, hvor medlemmerne kan få indflydelse på foreningens fremtidige arbejde og aktiviteter.

Dagsorden:

  1. Valg af dirigent: Mødet starter med valg af en dirigent, der skal lede generalforsamlingen og sikre, at den forløber korrekt.
  2. Formandens beretning: Formanden vil præsentere en beretning om foreningens aktiviteter og resultater i det forgangne år.
  3. Godkendelse af regnskab: Foreningens regnskab for det seneste år fremlægges til godkendelse.
  4. Fastlæggelse af kontingent: Medlemmerne skal beslutte kontingentets størrelse for det kommende år.
  5. Behandling af indkomne forslag: Eventuelle forslag fra medlemmerne vil blive behandlet og drøftet.
  6. Valg af bestyrelsesmedlemmer og suppleanter: På valg er Kurt, Henrik og Gitte, som alle er villige til genvalg. Suppleanter: Kaj og Egon.
  7. Valg af revisor: Der skal vælges en revisor til at gennemgå foreningens regnskab.
  8. Valg af repræsentant til landsbyrådet: Kurt er villig til genvalg som repræsentant til landsbyrådet.
  9. Ændring af vedtægter § 2: Forslag om at tilføje følgende til vedtægterne: “Det er også en del af foreningens formål at eje anparter i selskabet ‘Byfornyelse 9740 ApS'”.
  10. Orientering om Byfornyelse 9740: Der vil blive givet en orientering om projektet Byfornyelse 9740.
  11. Eventuelt: Øvrige emner kan drøftes under punktet eventuelt.

Vi opfordrer alle medlemmer til at deltage i generalforsamlingen og være med til at forme foreningens fremtid.

Din stemme er vigtig!

Med venlig hilsen, Jerslev Borgerforening